Proces izdelave logotipa
Mnogi mislijo, da je izdelava logotipa izjemno enostavno delo. Gre namreč za majhne preproste znake, torej zakaj bi bil problem ustvariti logotip?
Ko pogledate le končni rezultat se morda res zdi tako, a seveda je resnica daleč od tega. Izdelava logotipa namreč zahteva veliko razmišljanja, kreativnosti in vsebuje mnoge elemente, ki na koncu pripeljejo do dobrega logotipa.
Pri procesu izdelave logotipa je potrebno slediti določenim postopkom katerih končni rezultat tudi zadosti potrebam stranke.
Kakšen je torej postopek:
Oblikovalski osnutek/izvleček
Za pridobitev nekakšnega osnutka oz. izvlečka morate s stranko najprej opraviti intervju ali ji poslati vprašalnik s katerimi lahko dobite vse pomembne odgovore, ki vam pomagajo oblikovati osnovo.
Raziskava
Ko spoznate stranko in njene želje je potrebno raziskati tudi panogo v kateri podjetje deluje. Začenši z zgodovino in tekmeci podjetja.
Reference
Raziskavo razširite tudi na logotipe podjetij, ki so se izkazali za izjemno uspešne. Prav tako raziskava zahteva poglobitev v trenutne trende oblikovanja. Trendom je potrebno slediti ne zaradi njih samih temveč zato, da ste pri oblikovanju logotipa seznanjeni z vsemi podrobnostmi.
Koncept in skice
Prve koncepte logotipa zgradite na podlagi začetnih izvlečkov in raziskave. To je najpomembnejši del pri izdelavi logotipa. Pomembna je najvišja stopnja kreativnosti in inspiracije. Ko enkrat razumete logotip, ki ga ustvarjate in ste ga skicirali je delo že na dobri poti k uspešnemu zaključku.
Refleksija
Pri oblikovanju logotipa si je na trenutke dobro vzeti kakšen premor, da se vam misli zbistrijo in da ob prihodu nazaj v »kreativni svet« s čistimi mislimi ponovno pogledate na vašo stvaritev. V tem delu ustvarjanja pride mnogokrat do določenih sprememb in izboljšav.
Revizija
Neglede na to ali je izdelava logotipa potekala zgolj na podlagi strankinih želja ali ste ga oblikovali na podlagi odnosa s stranko, kjer ste jo sami pripeljali do končnega rezultata, vedno morate znati kritično oceniti nastalo delo in spremeniti stvari, ki se izkažejo za morda ne najboljše.
Predstavitev
Stranki vedno predstavite le najboljši končni izdelek. Lahko ga predstavite tudi v različnih kontekstih, kar pomaga stranki lažje vizualizirati identiteto blagovne znamke. Prezentacija mora biti vrhunska, kajti le tako bo tudi stranka v izdelku lahko videla vrhunskost.
Predaja logotipa
Zadnji korak je predaja logotipa naročniku. Potrebno ga je posredovati v vseh potrebnih oblikah, ki jih bo podjetje potrebovalo za različne namene.